HTML

Szicília körül

Útleírás, Hajónapló, Beszámoló

Két hét Szicília körül vitorlással.

Friss topikok

15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

16.nap

2010.07.20. 19:48 akiga

16.nap:

Reggel 6 körül kel mindenki, sok a munka.
Teendők:-Ki kell pakolni a konyhát
    -Búvár cuccot, tengeri szerzeményeket elcsomagolni
    -Konyhát elpakolini
    -Mindenki a személyes cuccát össze kell rakja
    -Szemetet kihordani
    -Minden cuccot elvinni a kocsikhoz, és ott bepakolni
    -Szendicset csinálni, reggelizni

9:30-ra minden cuccot kipakoltunk, kivittünk, majd bevittünk.
10:30-ra befejeződött a hajóátvétel.

A korlát a szemünk előtt ment el javításra: Egy fickó robogón a nyakába akasztva vitte el. Nyaktörő mutatvány lehetett az út.
Zuhanyzás után kettévált a csapat. Én a kikötőben maradtam, lemostam a kocsik ablakait a homoktól, és megnéztem tüzetesen minden hajót. És egy árnyas helyen próbáltam behozni a lemaradást az írásban. A többiek vásárolni, várostnézni mentek. Vettek süteményt, sajtot, limoncellót az otthoniaknak, illetve otthonra.

14-15 közt mindenki visszatért, kivéve lengyel barátainkat, mert az ő repülőjük másnap indul csak, ezért ők egy hotelba költöztek át.

16 órakor beültünk az autókba, átmentünk a kompkikötőbe ami már jól ismert útvonalon volt megközelíthető. Szeinte elsőre  helyre álltunk.
 Pontban fél hatkor elsők között mentünk fel a kompra. Most már rutinosan mind az autóban ülve mentünkbe, majd bent kiszállva mentünk fel belső lépcsőn a kabinunkba. Az első illetve második emeleten álltak a kocsik. Bent a recepción találkoztunk össze újra, mi már tudtuk, hol a kabinunk. Gyorsan elhelyezkedtünk, majd kicsit ettünk ittunk, majd mentünk ki a fedélzetre megnézni az indulást. Váratlanul már 18:50-kor elindult a komp pedig csak 19:00-kor kellett volna indulnia.
 Kint a hajó mellett sirályok repkedtek, és élvezték hogy a komp mellett felszálló meleg levegőben vitorlázhatnak. A hajót a kikötőből kicsi pilothajó kísérte ki. Vártuk miért is jön mellettünk, majd hirtelen teljesen a komp mellé állt, és valaki átszállt rá a kompból. Ez kicsit furcsa volt, hogy egy hetente 3-4-szer közlekedő kompnak pilotra van szüksége.
 Mikor elhagytuk a kikötőt visszatértünk a hűvös belső térbe. Zuhanyzás, alvás, kártyázás vette kezdetét. Leültünk a közösségi térbe. Körülöttünk egyre többen gyűltek sorba, nem véletlenül, mert ott volt az önkiszolgáló étterem. Ilyenkor mindenki egyszerre akar enni. El is kellett ülnünk egy másik asztalhoz. Este 9-10-ig játszotunk majd mindenki lefeküdt. Utána én újra blogot próbáltam írni a tök üres közösségi térben. Kezdetben jól haladtam, majd kpróbáltam van-e wifi. Ez hiba volt. Mert volt. Így gyorsan elkalandoztam a neten, meg kezdtem csetelni. Utána erőt vett rajtam a fáradtság. Körülsétáltam még egyszer az egész tök üres hajót. Volt disco-bár, piano-bár, casinó, 3 étterem, sima bár, büfé, mozi, konferenciatermek, uszoda(sajnos zárva). Még "szupermárket" is volt, rendes szalagos pénztárral, meg mindennel, ahogy az kell.
Kicsit ugyan furcsáltam, hogy a komp csak 14-15(~25km/h) csomóval megy míg ide felé 25 csomóval ment.

Visszatértem a kabinba, zuhanyoztam, majd lefeküdtem.

Szólj hozzá!

Címkék: komp hazaút hajóátadás

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.